PolandMT2 - prywatny serwer Metin2
PolandMT2
#5
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
- Wstęp
- Początek Przygody
- NPC - omówienie
- Świat - lokacje
- Umiejętności
- Ekwipunek
- Systemy
- Systemy Dodatkowe
- Misje
- Wzmocnienia
- Postać
- Panel ESC - omówienie
- Udogodnienia
- Wydarzenia
- ItemShop
- Darmowe Przedmioty
- FAQ
- Legalny Handel
- Zakończenie
Gramy w tę grę latami, z roku na rok każdy wypuszczany przez kogoś serwer przegania poprzedni poziomem abstrakcji. Metin już dawno przestał być światem dalekiego wschodu, astał się… sami nawet nie wiemy czym. Stąd nasz głośny głos sprzeciwu! Z silnym i doświadczonym technicznie zespołem stworzyliśmy miejsce, w którym sami chcielibyśmy sięznaleźć. Powrót do korzeni, ale w odświeżonym wydaniu. Przyświecał nam główny cel: przywiązanie do rozwoju swojej postaci. Odbiegamy daleko od ideii wyścigu, robieniawszystkiego na pamięć i dodawania wszelkich bonusów, przez które podstawowe eq zmieniało się nagle w endgame’owy set. Na serwerze PolandMT2 od nowa poznacie znaczenia słowacierpliwość- w tym miejmy nadzieję pozytywnym znaczeniu. Wszystko ma swoje wytyczone tempo. Naszym zadaniem było dostosowanie przebiegu rozgrywki - od 1 poziomu aż do 99 -czasem gra cofnie nas krok w tył, tylko po to aby umożliwić zrobienie dwóch w przód. Nie możemy się wszyscy doczekać wspaniałej rywalizacji, która lada moment powstaniemiędzy trzema królestwami. Są ku temu warunki. Pytanie tylko, czy dasz radę stanąć na przodzie swojego narodu?Zachęcamy do czytania prezentacji! Postaraliśmy się przedstawić w niej najważniejsze informacje dotyczące serwera i jego budowę.
Start Bety: 13.02.2024
Start Serwera: 17.02.2024 18:00
Maksymalny poziom: 99
Ilość Kanałów: 6
Królestwa:
Postacie:
Czymś istotnym było dla nas aby już samego uruchomienia klienta zachwycić Was płynnością pracy.
Efekty ujrzycie już od samego początku włączenia gry. W końcu każda przygoda zaczyna się zawsze od logowania.
Sam klient do zaoferowania ma dla Was wygodny zapis waszych danych logowania oraz przejrzystą formę wybierania channelu.
Hasłą są szyfowane więc nie musicie martwić się o bezpieczeństwo waszych kont.
Daną opcje wybrać będziecie mogli wybierając również właściwy skrót klawiszowy.
Podczas logowania natraficie na różnego typu ciekawostki - problem, którego nie przewidzieliśmy to taki, że gra ładuje się na tyle szybko,
że kłopotem jest ich przeczytanie 😅
Serwer przeszedł techniczną rewolucję. Zapomnijcie o jakimkolwiek lagu podczas gry czy konieczności zmieniania modeli na dzikie psy.
Nie będzie Wam straszne nawet M1 CH1 - dokonaliśmy czego, czego nie potrafiła profesjonalna firma w latach swojej świetności.
Będzie to dla Was na pewno nowe, przyjemne doświadczenie. Dzięki temu każdy będzie mieć równe szanse podczas walk o boss’a, pvp czy też innych rywalizacjach.
Znacznie przyśpieszone pierwsze logowanie do gry
Znacznie przyśpieszona zmiana lokacji
Znacznie przyśpieszona zmiana kanałów gry
Brak występowania "czarnego ekranu" po długim czasie nieaktywnosci
Wyeliminowanie do totalnego minimum możliwości wystąpienia "crashu" klienta
Wyeliminowanie laga podczas schodzenia/wchodzenia na konia/wierzchowca
Wyeliminowanie laga podczas przemiany w marmur polimorfii
Wyeliminowanie laga podczas pojawiania się innych graczy
Zoptymalizowanie wagi wszystkich obiektów, modeli 3d
Poprawione renderowanie tekstu
Implementacja nowej wersji DirectX oraz wygładzania krawędzi tekstur
Wsparcie dla dysków SSD
Implementacja dodatkowych funkcji zwiększających ilość FPS w opcjach gry
I wiele więcej dodatkowych funkcji...
Podczątek każdej przygody jest niesamowitym doświadczeniem, chwile ekscytacji, zastrzyk adrenaliny...
Poniżej prezentujemy wszystko co musicie wiedzieć rozpoczynająć rozgrywkę na PolandMt2
Grę rozpoczynacie otrzymując podstawowe bronie +5 oraz zbroje +3.
Królestwo zadbało by Wasza przygoda nie skończyła się samobójstwem.
Jednakże pamiętajcie o ciągłym rozwoju.
Lista przedmiotów, które otrzymacie rozpoczynająć rozgrywkę
50x 50x 10x 10x
Nowy ekwipunek, dodatkowe bonusy z przeróżnych misji, ciągły rozwój - wszystkie to dzięki jednemu - doświadczeniu.
Awansowanie na kolejne poziomy jest możliwe tylko i wyłącznie poprzez zdobywanie doświadczenia, dlatego najwybitniejsi
wojownicy już od samego początku rozgrywki będą dążyć ku jego zdobywaniu.
Zdobywanie doświadczenia możecie znacznie przyśpieszyć korzystając z dodatków prezentowanych poniżej:
Pierścien Doświadczenia Punkty Doświadczenia +50%
Mikstura Mądrości Punkty Doświadczenia +50%
Pierścien Doświadczenia VIP Punkty Doświadczenia +50%
Dodatkowym sposobem zwiększenia zdobywanych punktów doświadczenia jest posiadanie bonusu Szansa na bonus DOŚ
Atrybut ten możecie posiadać w: Naszyjniku, Tarczy oraz Butach
Blokadę otrzymywanego doświadczenia zagwarantuje Wam Pierścień Tajemnic
Wystarczy, że założycie go w odpowiednie miejsce, a PD nie będą zdobywane.
Jest to doskonała opcja dla graczy, którzy cenią sobie dłuższe spędzanie większej ilości czasu na poszczególnych etapach rozgrywki.
Serwerową walutą jest oczywiście yang. Z czasem gdy uzbieracie się ich naprawdę dużo zamienią się w WON'y.
Nasza rada brzmi: bacznie zwracajcie uwagi na ceny w wystawionych przez graczy tobołach. Podczas gry natrafić będziecie mogli na przedmioty,
które zwiększą Waszą szansę na ich zdobycie, a czasem nawet podwojenie zyskanej wartości!
Medal Szczęścia VIP Podwojenie szansy na zdobycie Yang
Dodatkowym sposobem zwiększenia zdobywanych yang jest posiadanie bonusu Szansa na podwójną ilość yang
Atrybut ten możecie posiadać w: Naszyjniku, Tarczy oraz Butach
Wymienić walutę z Yang na Won i odwrotnie możecie klikając na ikonkę danej waluty na pasku walut.
Każdy potwór to szansa na zyskanie nowego, unikalnego przedmiotu.
Często będzie trzeba zabić ich tysiące by zyskać ten jeden, upragniony item, ale serwer PolandMT2 lubi nagradzać cierpliwych graczy!
Pamiętajcie, że w każda część ekwipunku może wypaść wraz z silnym, pożądanym bonem wewnątrz - na pewno warto je sprawdzać!
Pamiętajcie, że przedmioty leżące na ziemi będą leżeć tylko przez pewien czas, dlatego śpieszcie się je podnosić zanim odejdą w zapomnienie
Czas leżących przedmiotów z "podpisem" dla kogoś - 30 sekund
Czas leżących przedmiotów po zniknięciu "podpisu" - 30 sekund
Czas leżących przedmiotów wyrzuconych przez kogoś - 60 sekund
Szansę na zdobycie przedmiotów możecie podnieść korzystając z dodatków prezentowanych poniżej:
Rękawica Złodzieja Szansa na drop przedmiotów +50%
Rękawica Złodzieja VIP Szansa na drop przedmiotów +50%
Dodatkowym sposobem zwiększenia szansy na zdobycie przedmiotów jest posiadanie bonusu Szansa na drop przedmiotów
Atrybut ten możecie posiadać w: Bransolecie i Kolczykach
Tutaj znajdziecie skrót do wszystkich najbardziej pomocnych funkcji. Wygodnie, prawda?
Na mapach natkniecie się na przeróżnych przeciwników. Każdy z nich ma jakieś swoje słabości, warto więc zadbać o właściwe wzmocnienia swojego ekwipunku.
Im wyższy stopień danego potwora tym cięższy do pokonania będzie - jednakże im cięższa praca, którą musicie wykonać tym lepsza nagroda!
Większość z map strzeże kilka rodzajów potworów, a każdy z nich posiada swojego własnego Bossa.
Każdy z Bossów cechuje się innym stylem walki, odpornościami ale także potrafią wykorzystać Wasze własne słabości przeciwko Wam!
Za ich pokonanie zostaniecie sowicie wynagrodzeni - poza świetnymi przedmiotami będziecie mieć szansę na specjalną szkatułkę, a w niej prawdziwe skarby!
Sprawcami całego zamieszania są kamienie metin.
To one wywołują agresję pośród lokalnych zwierząt jak i ludzi.
Zadanie jest proste - zniszczyć je i nie dać się zabić.
Ich wnętrze skrywa cenne przedmioty, ale wyróżnić trzeba księgi umiejętności oraz kamienie dusz - bez tego daleko nie zabrniecie!
Podczas gry natraficie na wiele przyjaznych i tych mniej przyjaznych postaci.
Każdy w jakiś sposób wpłynie na Was podczas rozgrywki.
Warto poświęcić chwile dla każdego z nich i sprawdzić co ma do zaoferowania.
Handlarzy pozostawiamy w klasycznym wydaniu, posiadają wszystkie niezbędne na początek przedmioty -
z chęcią też odkupią od Was ciekawe towary, bywają w tym aspekcie całkiem szczodrzy.
NPC zajmujących się wytwarzaniem przedmiotów znajdziecie w pierwszych i drugich miastach.
Pomocnik Zdarzeń - jeden z najważniejszych NPC w pierwszych miastach, odnajdzcie go,
bo to co ma dla Was do zaoferowania jest niezwykle cenne!
Z pomocą mapy szybko przeniesiecie się do pożądanej przez Was lokacji.
Jednakże dostęp do kilku z nich wymaga osiągniecia właściwego poziomu.
Każdorazowa teleportracja pobiera stosowną dla miejsca wartość yang - więc dobrze się zastanówcie przed jej użyciem!
Wasza przygoda rozpocznie się w jednym z trzech stolic królestw, a są to: Shinsoo, Jinno bądź Chunjo.
Tutaj odbywa się główny handel, a także to właśnie tu zrobią z Ciebie prawdziwego bohatera!
Ilość respów: Po 1
Czas respu: 20 minut
Ilość respów: Po 4
Czas respu: 10 minut
Ilość respów: 2
Czas respu: 10/15 minut
Druga wioska znacząco różni się od swojej poprzedniczki.
Nie wybierajcie się tam bez wcześniejszego wyposażenia.
Ta lokacja skutecznie wesprze Was w dalszym rozwoju - stąd wybrać się będziecie mogli na loch małp w celu zdobycia medali,
a także przy odrobinie szczęścia zyskacie szansę na bronie 30-poziomowe!
Ilość respów: 2
Czas respu: 15 minut
Ilość respów: Po 5
Czas respu: 15 minut
Na terenach gildii znajdziecie dobrze znane wam potwory pierwszych miast - jednakże są one przeklęte,
a przez to jeszcze bardziej niebezpieczne!
Podczas ich zabijania będziecie mieli szansę na zdobycie 30 poziomowych broni.
Pod wynajem są tu również dostępne ziemie dla waszych gildii, gdzie wykorzystując surowce zbudujecie prywatne tereny.
Dolina Orków jest miejscem, w którym wielu z Was odczuje prawdziwy klimat PolandMT2!
Duże expowiska, a także wysokopoziomowe potwory niejednego zmuszą do współpracy w celu uzyskania wspólnych korzyści.
Znajdują się tu również przejścia do dalszych map.
Ilość respów: 3
Czas respu: 30 minut
Ilość respów: 5
Czas respu: 15 minut
Na pustyni czeka Was gorące słońce, duchota a także olbrzymi żółw!
Ten ostatni skutecznie będzie próbować przeszkodzić Wam podczas wykonywania misji na konia bojowego.
Jest tu również sporo potworów, których ulepszacze wykorzystacie w dalszych etapach rozgrywki.
Sama mapa jest pełna dodatkowych lokacji, takich jak loch małp a także wężowe pole.
Ilość respów: 3
Czas respu: 60 minut
Ilość respów: Po 5
Czas respu: 15 minut
Często zapomniana Góra Sohan ma dla nas niesamowity klimat.
Również i tu czekają na Was trudne do pokonania stwory, ale ich zabicie będzie wymagane ku dalszej przygodzie.
Ilość respów: 3
Czas respu: 60 minut
Ilość respów: 5
Czas respu: 15 minut
Ilość respów: 8
Czas respu: 20 minut
Ognista Ziemia podobnie jak jej poprzednik bywa często pomijana przez graczy.
Nadaliśmy jej dodatkowe znaczenie czyniąc ją swego rodzaju obowiązkowym punktem na mapie każdego z graczy.
Boss Ognistej Ziemi - Ognisty Król posiada przy sobie Krwisty Kamień wymagany do przejścia do Groty Wygnańców V1
Ilość respów: 3
Czas respu: 60 minut
Ilość respów: 10
Czas respu: 20 minut
Świątynia Hwang poza ciekawymi respami na swojej przestrzeni posiada wejścia na aż dwa dungeony.
Owładnięta jest przez żaby i ezoterycznych wojowników chcących wpoić Wam swoje ideologie.
Ilość respów: 1
Czas respu: 60 minut
Ilość respów: 3
Czas respu: 60 minut
Ilość respów: 6
Czas respu: 20 minut
Loch pająków V1 to miejsce, w którym zweryfikujecie swój dotychczasowy postęp.
Silne potwory wynagrodzą Was w postaci dużej ilości doświadczenia.
Boss Lochu Pająków V1 - Królowa Pająków posiada przy sobie Przepustkę wymaganą do przejścia do Lochu Pająków V2
Ilość respów: 1
Czas respu: 30 minut
Drugim etapem jest wyższe piętro lochu.
Wejść tu będziecie mogli jedynie po uzyskaniu odpowiedniej przepustki zdobytej od Królowej Pająków.
Nie ma tu żadnych sklepów więc decydując się na wyprawę warto stosownie się wyposażyć we wszelaki rodzaj mikstur.
Jest to trzeci etap Lochu Pająków, do którego wejście znajduje się w V2, a do samego przeniesienia potrzebujecie 500.000 Yang oraz 55 poziom postaci.
Ilość respów: 1 + 1 lotny
Czas respu: 60 minut
Co prawda doświadczenia tu za dużo nie zdobędziecie, ale ta mapa przyda się wam w celu zdobycia wielu cennych ulepszaczy.
Podobnie jak przy wężowym polu miejsce to służyć będzie głównie do rozwoju waszego ekwipunku i dodatkowego zarobku.
Ilość respów: 3
Czas respu: 20 minut
Ilość respów: 3
Czas respu: 20 minut
Loch małp jest miejscem, które skutecznie pomoże Wam w rozwoju waszego wierzchowca.
Zdobędziecie tu przede wszystkim cenne medale konne.
Ilość respów: 1
Czas respu: 30 minut
Loch małp jest miejscem, które skutecznie pomoże Wam w rozwoju waszego wierzchowca.
Zdobędziecie tu przede wszystkim cenne medale konne.
Ilość respów: 1
Czas respu: 30 minut
Loch małp jest miejscem, które skutecznie pomoże Wam w rozwoju waszego wierzchowca.
Zdobędziecie tu przede wszystkim cenne medale konne.
Ilość respów: 1
Czas respu: 60 minut
Las to lokacja pełna wysokopoziomowych potworów a także metinów.
Dobra mapa zarówno do zdobywania wyższych poziomów jak i wartościowych przedmiotów.
Ilość respów: 2
Czas respu: 60 minut
Ilość respów: Po 6
Czas respu: 20 minut
Czerwony las to wyższy poziom poprzedniej lokacji.
Cechuje ją przede wszystkim szansa na zdobycie przedmiotów premium takich jak pierścienie doświadczenia, rękawice złodzieja i wiele innych.
Ilość respów: 1
Godzina respu: 20:00
Leśny Olbrzym to Boss Świata, z którym walka jest wyzwaniem dla wielu topowych ekip.
Możliwość ataku tylko z konia oraz z ziemi z wyłączeniem polimorfii sprawia, że ponownie wszyscy możemy poczuć klimat walk jak za starych, dobrych czasów.
Ilość respów: Po 6
Czas respu: 30 minut
Grota wygnańców to jedna z finalnych map dostępnych na naszym serwerze.
Dzielona na komnaty, w których pełno jest silnych wojowników zakonu Setaou.
Na pewno wielu graczy będzie chętnych do zakupu przedmiotów zdobytych właśnie z potworów dostępnych w tej lokacji.
Ilość respów: 1
Godzina respu: 20:00
Grotę zamieszkuję boss inny niż wszystkie inne!
Lodowa wiedźma, do której zabicia potrzebna będzie nielada grupa śmiałków.
Pojawiać się będzie każdego dnia o godzinie 20:00. Tutaj rodzić będą się legendy.
Dla tych najbardziej skutecznych czekać będą nagrody specjalne - a po skończonej walce wyświetli się Wam tabela,
w której szczegółowo opisane będą obrażenia zadane przez każdego z Was.
Ilość respów: 4 (+3 dodatkowe od 17:00 do 23:00 co 2 godziny)
Czas respu: 60 minut
Wyższy poziom groty. Jeszcze większe zagrożenia, ale także wyższe wartości zdobywanego doświadczenia.
Co 2h pojawiać się będzie generał wraz z dwoma pomocnikami, który z chęcią rzuci Wam wyzwanie.
Ilość respów: 1 + 2 lotne (+2 dodatkowe od 17:00 do 23:00 co 2 godziny)
Czas respu: 120 minut
Świat PolandMT2 pełen jest zróżnicowanych dungeon'ów. Każdy z nich wymagać od Was będzie zarówno ogromnej siły jak i rozumu.
Na każdą z wypraw możecie zabrać niezliczoną grupe towarzyszy, w tym przypadku ich pomoc może okazać się nieoceniona.
Warto się na nie skusić, bo zyskacie tam niedostępne nigdzie indziej przedmioty.
Specjalna krypta, w której odpoczywa ona... Baronówna pająków.
To właśnie jej strzegą wszystkie napotkane przez Ciebie po drodze pajęczaki.
Pokonanie jej może być nie lada wyzwaniem, ale w końcu po coś przeszedłeś całą tę drogę!
Rzuć wyzwanie Królowi Pająków i zdobądź przepustkę (bądź zakup ją bezpośrednio z rynku), która umożliwi Ci wejście do komnaty.
Wejście u: Pomnik Pająków
Występowanie: Loch Pająków V3
Wymagany Poziom: 55-74
Wymagana Przepustka: Pajęczy Klucz
Reset Limitu: 24:00
Limit Wejść: 15x
Numer Zadania | Zadanie |
---|---|
Zadanie 1 | Pokonaj Potwory (1 fala) |
Zadanie 2 | Pokonaj Potwory (2 fala) |
Zadanie 3 | Pokonaj Potwory (3 fala) |
Zadanie 4 | Zniszcz Pajęcze Jaja |
Zadanie 5 | Pokonaj Pajęczego Strażnika |
Zadanie 6 | Zdobądź Pajęczy Flet |
Zadanie 7 | Pokonaj Baronównę Pająków (Główny Boss) |
Jak wskazuje sama nazwa - wieże te zamieszkują wszelakie demony z Umarłym Rozpruwaczem na czele -
To właśnie jego pokonanie będzie Waszym głównym zadaniem.
Jego szkatułka zawiera w sobie niesamowite skarby, a wśród nich m.in tak bardzo pożądane przez graczy bronie na 75 poziom.
Na jednym z pięter napotkacie dobrze znanego Wam już kowala - z tą różnicą, że Ten nie będzie wymagał od Was żadnych ulepszaczy.
Nie ulepszy on jednak wszystkich przedmiotów- pojawić się może brońmistrz,płatnerz bądź jubiler.
Pamiętajcie, że i temu kowalowi może się czasem "nie udać" ulepszyć Waszych przedmiotów.
Wejście u: Strażnik Wieży Demonów
Występowanie: Świątynia Hwang
Wymagany Poziom: 40
Wymagana Przepustka: Brak
Reset Limitu: Brak
Limit Wejść: Brak
Numer Zadania | Zadanie |
---|---|
Zadanie 1 | Zniszcz Metin Twardości |
Zadanie 2 | Pokonaj Potwory |
Zadanie 3 | Pokonaj Potwory i Króla Demonów |
Zadanie 4 | Zniszcz Metin Diabła oraz właściwy Metin Upadku |
Zadanie 5 | Otwórz wszystkie Pieczęcie za pomocą Kamieni Otwarcia |
Zadanie 6 (a) | Pokonaj Elit. Króla Demonów |
Zadanie 6 (b) | Możliwość ulepszania przedmiotów u kowala bez ulepszaczy |
Zadanie 6 (c) | Możliwość przejścia na następne piętro od 75 poziomu |
Zadanie 7 | Zniszcz Metiny Śmierci |
Zadanie 8 | Zdobądź Mapę Wieży Demonów |
Zadanie 9 | Zdobądź Klucz Wieży Demonów |
Zadanie 10 | Pokonaj Umarłego Rozpruwacza (Główny Boss) |
A więc to tu trafiają zagubione dusze umarłych. Finalnej lokacji strzeże Azrael -
pokonanie go jest czymś niezbędnym jeśli na poważnie myślicie o zostaniu prawdziwym bohaterem.
Tu również główną nagrodą pozostaje szkatułka Azraela - a w niej cenne przedmioty służące do dalszego, niezbędnego rozwoju Waszych postaci
Wejście u: Strażnik Piekielnych Katakumb
Występowanie: Świątynia Hwang
Wymagany Poziom: 75
Wymagana Przepustka: Zasuszona Głowa
Reset Limitu: 24:00
Limit Wejść: 40x
Numer Zadania | Zadanie |
---|---|
Zadanie 1 | Zdobądź Klucz Piekielnych Katakumb |
Zadanie 2 | Zniszcz Kamienie Metin |
Zadanie 3 | Pokonaj Tartarów |
Zadanie 4 | Pokonaj Potwory i Charona |
Zadanie 5 | Pokonaj Azraela (Główny Boss) |
Stanąłeś kiedyś oko w oko ze śmiercią?
W świecie PolandMT2 będziesz wręcz zmuszony do podjęcia tego wyzwania! Samo jej spojrzenie wywołuje bezruch u niejednego śmiałka.
Ten kto pokona śmierć nie może pozostać dłużej śmiertelnikiem. Zbierz grupę swoich najlepszych sojuszników i wspólnie udajcie się na te niebezpieczną wyprawę.
Wejście u: Strażnik Wieży Śmierci
Występowanie: Świątynia Hwang
Wymagany Poziom: 85
Wymagana Przepustka: Klucz Wieży Śmierci
Reset Limitu: 24:00
Limit Wejść: 40x
Numer Zadania | Zadanie |
---|---|
Zadanie 1 | Pokonaj Potwory |
Zadanie 2 | Pokonaj Potwory i Króla Demonów |
Zadanie 3 | Zniszcz Metiny Upadku |
Zadanie 4 | Zniszcz Metiny Morderstwa |
Zadanie 5 | Pokonaj 40 Niesmiertelnych Duchów |
Zadanie 6 | Pokonaj Przeklętych Rozpruwaczy |
Zadanie 7 | Zniszcz Posągi Śmierci |
Zadanie 8 | Pokonaj Potwory |
Zadanie 9 | Pokonaj Niebieską Śmierć (Główny Boss) |
W jednej z końcowych komnat Groty Wygnańców V2 czekać będzie na Was duch wojownika.
Strzeże on wejścia do legenarnej komnaty niebiańskiego smoka.
Nie zawiera ona żadnych dodatkowych pięter, trzeba po prostu wejść i pokonać gadzine.
Nie jest to łatwe zadanie - wielu uważa je nawet za niemożliwe.
Jego łuski to cenny surowiec, podobnie jak i jego szpony.
Wejście u: Duch Wojownika
Występowanie: Grota Wygnańców V2
Wymagany Poziom: 80
Wymagana Przepustka: Kręty Klucz
Reset Limitu: 12:00 i 24:00
Limit Wejść: 3x
Funkcje Metinów w Świątyni Smoka
Metin | Funkcja |
---|---|
Metin Góry | Zwiększa obronę Berana |
Metin Pychy | Zwiększa wartości regeneracji PŻ Berana |
Metin Samotności | Przyśpiesza regenerację PŻ Berana |
Metin Zemsty | Zwiększa atak Berana |
Walkę z tą potężną kreaturą umożliwi Wam strażnik znajdujący się za Wieżą Demonów.
Czy podejmiesz wyzwanie w celu zdobycia najcenniejszych przedmiotów?
Walka nie będzie łatwa...
Na tej wyprawie premiowany jest bardzo rozwinięty ekwipunek oraz postać, wymagane przepustki mnożone są przez ilość członków grupy, a każda kolejna Hydra w zadaniach coraz silniejsza
Wejście u: Strażnik Siedliska Hydry
Występowanie: Świątynia Hwang (za DT)
Wymagany Poziom: 90
Wymagana Przepustka: Pierścień Hydry
Ilość przepustek zwiększa się wraz z ilością członków grupy
Reset Limitu: 24:00
Limit Wejść: 5x
Numer Zadania | Zadanie |
---|---|
Zadanie 1 | Pokonaj Potwory |
Zadanie 2 | Zniszcz Zaklęte Skrzynie |
Zadanie 3 | Pokonaj Wojownika Głębin |
Zadanie 4 | Pokonaj 20x Mega Kappę |
Zadanie 5 | Zniszcz 10 Beczek |
Zadanie 6a | Pokonaj 1 parę Łuczników Głębin |
Zadanie 6b | Pokonaj 2 parę Łuczników Głębin |
Zadanie 6c | Pokonaj 3 parę Łuczników Głębin |
Zadanie 7 | Odblokuj Armatę za pomocą Kul Armatnich |
Zadanie 8a | Pokonaj (1) Hydrę |
Zadanie 8b | Zniszcz Skarb Hydry |
Zadanie 8c | Przywołaj kolejną Hydrę za pomocą Steru |
Zadanie 9a | Pokonaj (2) Hydrę |
Zadanie 9b | Zniszcz Skarb Hydry |
Zadanie 9c | Przywołaj kolejną Hydrę za pomocą Steru |
Zadanie 10a | Pokonaj (3) Hydrę |
Zadanie 10b | Zniszcz Skarb Hydry |
Zadanie 10c | Przywołaj kolejną Hydrę za pomocą Steru |
Zadanie 11a | Pokonaj (4) Hydrę |
Zadanie 11b | Zniszcz Skarb Hydry |
Każda wyprawa otoczona jest ochroną Boga Smoków - co to dokładnie oznacza?
Jeśli nagle utracicie połączenie z internetem, prądem bądź z wszelakiego innego powodu zostaniecie rozłączeni ze światem PolandMT2,
a akurat byliście uczestnikiem wyprawy nie musicie się martwić!
Za pomocą specjalnego okienka wrócicie z powrotem do miejsca, w którym spędziliście ostatnią sekundę przed wylogowaniem.
Jest to dodane przede wszystkim z myślą o Waszych przepustkach.
Chcemy mieć pewność, że każdy z Was podejmie świadomą decyzję o ukończeniu bądź opuszczeniu trwającego dungeon'u.
Wszystkie niezbędne do ukończenia wyprawy przedmioty będą miały specjalną animację - tak abyście nigdy ich przypadkiem nie przeoczyli.
Aktualny cel na danych piętrze będziecie mieć zawsze wyszczególniony na specjalnym pasku podczas gry.
Rozłączenie internetu? Szybka wyprawa po mikstury? Żaden problem - System powrotu na dungeon idealnie sprawdzi się
w obu tych przypadkach, jednak musicie pamiętać, że jego czas jest ograniczony do 5 minut.
Wraz ze zdobyciem 5 poziomu postaci zyskacie miano adepta umiejętności.
Każda z klas ma do wyboru dwie unikalne profesje.
Naukę pobierzecie od trenerów znajdujących się w pierwszej wiosce.
Tak zaczyna się prawdziwa przygoda!
Jak już wcześniej wspomnieliśmy każda z klas będzie mieć do wyboru dwie unikalne profesje.
Cel, który sobie postawiliśmy to wyszczególnienie ich charakterystycznych cech i dostosowanie ich pod wybrany przez Was styl gry.
Znajdzie się tu opcja zarówno dla fanów brutalnej siły jak i osób ceniących sobie wytrwałość i rozsądne podejście do toczonej walki.
Profesja, która stawia przede wszystkim na szybkie skończenie pojedynku.
Jego zestaw umiejętności skupia się się na zadawniu obrażeń kilku celom jednocześnie,
a całość wzmacnia jego niezawodna aura miecza, która skutecznie zwiększa zadawane przez niego obrażenia.
Gra do pary z rozsądanym szamanem wydaje się być dobrym pomysłem.
Spokój i harmonia ducha. Niestraszne mu duże grupy atakujacych go potworów.
Gdy używa swojej głównej umiejętności "silne ciało" staje się niemożliwym do obalenia.
Idealny półśrodek pomiędzy zadawaniem obrażeń, a wytrwałością.
Mistrz cichego zabijania. Skuteczny w zadawniu błyskawicznych obrażeń.
Potrafi władać zarówno mieczem jak i unikalnym dla swojej klasy ostrzem o zwiększonej szybkości ataku.
Jedyna taka profejsa potrafiąca bić dalekozasięgowe obrażenia.
W celu poprawy komfortu gry zdecydowaliśmy się o usunięciu konieczności kupowania strzał.
Wasze obrażenia również nie będą skalowane wraz z odległością.
Skutecznie trzymający dystans archer potrafi sporo namieszać- zwłaszcza w PvP!
Miłośnik czarnej magii. Skutecznie umacnia swoje statystyki stosując wzmacaniające go umiejętności.
Częsty wybór większości graczy ze względu na swoją uniwersalność i możliwych ścieżkach budowy postaci.
Siła magiczna odzwierciedla jego umiejętności defensywne.
Odpowiednio zbudowana potrafi siać spustoszenie zarówno w walce z potworami jak i rywalizacją przeciwko innym graczom.
Nieoceniona profesja niosąca pomoc tym, którzy akurat jej potrzebują.
Potrafi rzucać swoje umiejętności na sojuszniczych bohaterów. Znacząco wzmacnia statystki postaci na ściśle określony czas.
Jednakże nie warto przekreślać jej umiejętności w pojedynkę. Do ataku wykorzystuje dzwony i wachlarze.
Agresywny zestaw umiejętności tej profesji potrafią siać nielada zament podczas walk.
Jako jedyna dostępna klasa potrafi uleczyć sojusznicze postacie.
Często wybierana przez gracz chcących poczuć prawdziwe wyzwanie podczas gry.
Osiągnięcie stopnia umiejętności M jest możliwe poprzez rozdanie punktów umiejętności.
Punkty te możliwe są otrzymywane za osiągnięcie każdego poziomu postaci (1 poziom = 1 punkt).
Do wyszkolenia 1 umiejętności na M wymagane jest 17-20 punktów.
Jeśli nie uda Wam się "trafić" w 17 punktów istnieje możliwość zresetowania umiejętności w celu odzyskania wszystkich pkt.
Do 30 poziomu istnieje możliwość resetu wszystkich umiejętności u Starszej Pani i ponownego wyboru profesji
Zresetowanie 1 umiejętności jest możliwe poprzez użycie Księgi Zapomnienia lub Zwoju Cofania Umiejętności
Umiejętności z poziomu M do poziomu G rozwijamy za pomocą właściwych Ksiąg Umiejętności
Używając Rady Pustelnika zapewnicie sobie 100% szansę na pomyślnę przeczytanie księgi.
Każda próba rozwoju umiejętności nakłada na nas czasowy odpoczynek od kolejnej, który zniwelujemy za pomocą Zwoju Egzorcyzmu
Im wyższy poziom, tym więcej ksiąg będzie trzeba przeczytać.
Tabelka wymaganej ilości KU na dany poziom
Poziom | Ilość KU |
---|---|
M2 | 1 |
M3 | 2 |
M4 | 3 |
M5 | 4 |
M6 | 5 |
M7 | 6 |
M8 | 7 |
M9 | 8 |
M10 | 9 |
G1 | 10 |
Umiejętności z poziomu G do poziomu P rozwijamy za pomocą specjalnych Kamieni Duchowych, które zdobędziecie podczas dalszych etapach gry.
Ich użycie ograniczone jest czasowo, które można skrócić za pomocą Zwoju Egzorcyzmu
Szansę na pomyślne ukończenie szkolenie skutecznie zwiększy Rada Pustelnika
Każda próba nauki kosztować nas będzie stosowną wartością punktów rangi.
Zadbaliśmy o edychę opisu umiejętności, aby informowały o przydatnych rzeczach i był znacznie bardziej zrozumiałe
Rodzaj ataku jaki wzmacnia daną umiejętność (fizyczny/magiczny)
Maksymalna ilość celów w jakie zadamy obrażenia
Statystyki, które wzmocnią umiejętność
Przeczytania/Wymagana ilość KU do podniesienia poziomu umiejętności
Czas oczekiwania do kolejnego szkolenia
W grze znajdziecie jedynie klasycznie wyglądające modele ekwipunku.
Pomoże to wczuć Wam się w klimat świata, który dla Was stworzyliśmy.
Wojownicy do wyboru mają dwa rodzaje broni.
Miecze jednoręczne cechuje szybkie zadawanie obrażeń.
Przy broni dwuręcznej pojedynczy atak trwa nieco dłużej, jednakże zadaje onwiększe bazowe obrażenia
Poza jednoręcznym mieczem ninja potrafi skutecznie zadawać obrażenia za pomocą lekkich ostrzy
jak i atakować dalekosiężne cele wykorzystując do tego łuk.
W swoim arsenale poza podstawowymi mieczami jednoręcznymi potrafi także używać specjalnie wzmocnionych czarną magią ostrzy,
które znacząco wpływają na zadawane przez niego obrażenia umiejętności.
W swojej walce posiłkuje się wachlarzem bądź dzwonkiem.
Obydwie z nich spiszą się zarówno w stojącej walce jak i tej wykorzystującej wierzchowce.