Logo

Erathia - prywatny serwer Metin2


Brak
Rodnia.to
Glevia2.pl

Nieaktywny

Erathia

Twoja ocena:

Średnia ocena(6): 4.00 ★

Sprawdź bezposrednio na stronie serwera

 

Erathia.pl to serwer hard, który wyróżnia się przede wszystkim przyjemną rozgrywką.
Każdy etap gry został zaplanowany tak, aby nie był monotonny.
Jest to hard, który posiada rozbudowane systemy, autorskie misje i instancje,
których wcześniej nie spotkaliście.
Wszystko to, sprawia, że Erathia będzie zaskakiwała Was na każdym etapie rozgrywki.


 

16.07.2022 - 18:00

 

12.07.2022

 

Typ serwera: Hard

Maksymalny poziom: 105

Punkty statystyk: 90

Ilość królestw: 3

 


Strona Główna

Discord

Grupa Erathia

Facebook




Osoba odpowiedzialna za rozgrywkę, marketing oraz kontakt z graczami.

Technik serwera, odpowiada za sprawy techniczne, naprawę błędów oraz wprowadzanie
aktualizacji.

Odpowiedzialny za organizację eventów, kontakt z graczami.
Dodatkowym obowiązkiem jest pomoc w dopracowaniu rozgrywki.

 




Erathia.pl spełnia aktualne wymagania optymalizacji gry, usprawniając:

 Przyśpieszono ładowanie się gry pomiędzy zmianą map i kanałów,
 Zminimalizowano "laga", gdy inny gracz pojawi się obok nas,
 Zminimalizowano lagi przy większej ilości potworów na mapie,
Zoptymalizowano sklepy (pozbyto się zacinania klienta przy większej ilości sklepów).

 


Czym są dokładnie Auto Łowy?

Jest to system, dzięki któremu Wasza postać sama zdobywa doświadczenie poprzez walkę
z potworami. W panelu Auto Łowów istnieje możliwość wybrania umiejętnościmikstur
i wspomagaczy, których będzie używała postać. Jeżeli postać zginie, zostanie wskrzeszona z 30% poziomu zdrowia w miejscu jej śmierci, po czym wznowi walkę.

Sam atak dostępny jest dla wszystkich graczy - bez ograniczenia czasowego!


 



Loteria serwerowa dostępna u Strażnika Ziem Gildii, wprowadzająca możliwość
pracy nad gospodarką, przy czym dodatkowo nagradzając Was specjalnymi nagrodami.
Zwycięzca jest tylko jeden, zwiększyć swoją szanse możemy poprzez oddanie większej
ilości przedmiotów, za czym idzie większy % szans na wygraną. 
Udział może wziąć każda osoba, która posiada aktualnie potrzebny przedmiot.

 



Innowacja na serwerach prywatnych, jaką jest Tombola! Znajdziecie ją w ItemShop w kategoriach. Walutą w Tomboli są Smocze Znaki. Nagroda główna oraz przedmioty resetują się codziennie o godzinie 24:00. Walutę pozyskuję się za pomocą kupowania przedmiotów za smocze monety oraz licznych konkursów.

 

 


Bonus zestawu Zwiększa zdobywane doświadczenie o 15% oraz atak w walce z potworami o 5%.

Do aktywacji bonusu potrzebujemy:
Nakładki, Fryzury, Kostiumu oraz Pierścień Półksiężyca

 

 



Nierozłącznym elementem rozgrywki jest zdobywanie doświadczenia. Dostosowane jest pod typ
serwera hard, z dodatkowymi przedmiotami, które zwiększają zdobywane PD.

Pierścień Doświadczenia (30 min.)50% Doświadczenia
Pierścień Doświadczenia (1 h) 50% Doświadczenia
Mikstura Mądrości (1 h)100% Doświadczenia
Księga Lidera (2 h)30% Doświadczenia
Rak Niebieski 20% Doświadczenia

 


Rękawica Złodzieja zwiększa szansę na zdobywanie przedmiotów.
Łączy się z podwójną szansą na drop z Item-Shopu.
Na naszym serwerze znajdziecie dwa rodzaje rękawic:

Rękawica Złodzieja (30 min.) 30% Zwiększonej szansy na drop przedmiotu

Rękawica Złodzieja (1 h) 30% Zwiększonej szansy na drop przedmiotu


Przedmioty, które zdobędziemy ze wszystkichpotworów na serwerze:

 Skrzynia Erathii
 Zwój Błogosławieństwa
 Marmur Polimorfii
 Księga Polimorfii
 Sztuka Wojny Sun Zi

 



W celu zdobycia swojego pierwszego wyposażenia otwieramy Skrzynie Ucznia, z której otrzymujemy:
 Broń na 1 poziom +5
 Zbroja na 1 poziom +5 

  Hełm na 1 poziom +5

  Tarcza oraz Buty na 1 poziom +5


  Skrzynie Ucznia na poziom 10

  Zdjęcie Konia


  Nieskończoną Pelerynę Męstwa

 















 



Kostiumy, fryzury oraz nakładki można wzmocnić dodatkowymi bonusami (maks. 3)
za pomocą przedmiotu Transformuj Kostium.
Dodatkowo przy użyciu Zaczaruj Kostium możemy zmienić bonusy.
Oba przedmiotydostępne do kupienia u Handlarki Różności.


 


Transfer Bonusów zapewnia wam przeniesienie bonusów do nowego kostiumu.
Dla waszego udogodnienia bonusy możemy przenosić z kostiumów/fryzur:
(Kobieta) -> (Mężczyzna) oraz na odwrót (Mężczyzna) -> (Kobieta).
Dodatkowo bonusy nakładek możemy zmienić bez względu na jej rodzaj.

Przedmiot, do którego przenosimy bonusy nie może zawierać żadnych bonusów!

 



Ułatwienie waszej rozgrywki jest dla nas ważne, dlatego w panelu bocznym znajdziecie takie rzeczy jak:

Mapa Świata,
Zapisane lokacje,
Twój sklep,
 Okno wypraw,
Magazyn,
Używanie wspomagaczy,
Auto łowy,
Kosz na przedmioty,
 Zmieniacz bonusów.


 



Odłamki Energii, to ulepszacz, który możemy zdobyć za pomocą oddawania kamieni duszy +4
u Alchemika. Dla usprawnienia możemy oddawać je w różnych ilościach.

 

Na start otrzymujemy 1 poziom konia wraz z możliwością ataku.
Poziom konia możemy zwiększać za pomocą Medali Konnych , aż do 30 poziomu.
Następne 10 poziomów zdobędziemy za pokonanie danej liczby potworów.



 

Medal Konny 
Szansa na pomyślne przeczytanie: 50%
Do zdobycia w drugich miastach z Kamieni Metin oraz pierwszej wyprawy.

Jeździectwo otrzymuje bonusy wraz z poziomem, 
do 11 poziomu Obrona+50,
do 21 poziomu Wartość Ataku +50,
do 30 poziomu Obrona +25, Wartość Ataku + 50,

Maksymalny poziom 40 daje następujące bonusy:
Wartość Ataku + 100
Obrona + 75
Silny przeciwko Potworom +5%

Umiejętności konia są dostępne od 50 poziomu postaci.

 

 


System łowiectwa został przerobiony względem oryginału.

Łowiectwo dostępne jest od 30 poziomu postaci na mapie Odkrywcza Dolina.


Usunięte zostały punkty wędki oraz poziomy ulepszeń,
usunięto przedmioty z ryb: Drobne Ryby oraz Małż .
Nowa pasywna umiejętność łowiectwa.
Nowy drop przedmiotów oraz edytowane bonusy ryb.

 




Przedmioty do kupienia u Rybaka.

Przelotka Materiał do budowy wędki
Rękojeść  Materiał do budowy wędki
Wędzisko  Materiał do budowy wędki
Papka  przynęta na Drewnianą Wędkę
Robak  przynęta na Stalową Wędkę
Marmur Rybaka Pokazuję informacje o złowionej rybie

 




Wytwarzamy ją u Rybaka za pomocą:

Przelotka Materiał do budowy wędki
Rękojeść  Materiał do budowy wędki
Wędzisko  Materiał do budowy wędki
oraz 1.000.000 Yang.

Pozwala na łowienie ryb za pomocą Papki.



Wytwarzamy ją u Rybaka za pomocą:

 Drewniana wędka,  Kawałek Stali
oraz 1.000.000 Yang.


Pozwala na łowienie ryb za pomocą Robaka.


Pasywna umiejętność, którą rozwijamy za pomocą łowienia, a dokładniej
ilości wyłowionych ryb.

Maksymalny bonus pasywnej umiejętności
Szansa na pomyślne wyłowienie ryby wynosi 10%


Maksymalny poziom umiejętności jest równy 10.


Ryby oraz przedmioty, które możemy złowić za pomocą Papki.


Kawałek Stali Materiał do budowy wędki,
Złoty PierścieńWartościowy przedmiot u Handlarzy,
Zielona Mikstura Szybkość Ataku +30,
Fioletowa Mikstura Szybkość Ruchu +40,
Łosoś Średnie Obrażenia 5%,
Pstrąg - Obrażenia Umiejętności 5%,
Shiri Silny przeciwko ludziom 5%.


 



Ryby oraz przedmioty, które możemy złowić za pomocą Robaka.

Bryła ZłotaBardzowartościowy przedmiot u Handlarzy,

Łosoś Średnie Obrażenia 5%,
Pstrąg Obrażenia Umiejętności 5%,
Shiri Silny przeciwko ludziom 5%,
Rak Niebieski Punkty Doświadczenia 20%,
Krab Królewski Siła wszystkich Żywiołów 5%,
Wężogłów  Odporność wszystkich Żywiołów 10%,
Sum  Odporność na obrażenia umiejętności 5%,
Okoń  Odporność przeciwko ludziom 3%.

Ryby dają efekt, dopiero po otwarciu i otrzymaniu upieczonej ryby.

 



Górnictwo 
jest dostępne od 30 poziomu postaci.
Wszystkie żyły znajdziecie na mapie Odkrywcza Dolina.
Kilof jest dostępny do zakupuu Deokbae.


Za pomocą Przewodnika do Górnictwa możemy rozwinąć umiejętność pasywną
do 10 poziomu. Maksymalna wartość Szansy na pomyślne wykopanie rudy wynosi 10%.




Punkty kilofa zwiększają się przy kopaniu rud.
Im wyższy poziom kilofa, tym większa ilość wydobytej rudy.


Wytwarzanie przetopów jest dostępne u Deokbae.
Znajdziecie tam wszystkie dostępne przetopy PvM oraz PvP.

Za pomocą Diamentu możemy stworzyć puste sloty w biżuterii.
Maksymalna ilość slotów wynosi 3.



Dodaliśmy możliwość dodania przetopów do pasa za pomocą Diamentu.
Służą do tego Kamienie Czerwonego Płomienia, które wytwarzamy z różnych rud, aby nadać im wartość.

 


Ułatwiliśmy Wam zmienianie bonusów, które od teraz odbywa się w specjalnym oknie.


 

Okno automatycznej zmiany bonusów znajduję się w panelu bocznym.

 



Na Erathii znajdziecie dwie waluty. Podstawową walutą jest Yang, natomiast dla ułatwienia handlu, dostępne są również Wony

Won jest równowarty 100.000.000 Yang.


Szkolenie umiejętności do poziomu G1 wymaga od nas przeczytanych pomyślnie 55 sztuk danej Księgi Umiejętności .
Zdobyć je możemy z Skrzyni z Książką  już od pierwszych Metinów w pierwszych miastach.



Czytać księgi możemy raz na 12 godzin. Redukujemy czas za pomocą Zwoju Egzorcyzmu .
Przy użyciu Rady Pustelnika  szansa na przeczytanie pomyślnie Księgi Umiejętności  wynosi 90%.



Od poziomu G1 do P umiejętność rozwijamy za pomocą Kamieni Duchowych .
Używać Kamieni Duchowych  możemy raz na 24 godzin. Redukujemy czas za pomocą Zwoju Egzorcyzmu .




Poziom 1 20
Ilość: 20
 Księga Polimorfii

Zdobywamy z potworów



Poziom M1 M10
Ilość: 10
 Zaaw. Księga Polimorfii

Zdobywamy z metinów



Poziom G1 G10
Ilość: 10
 Mistrz. Ks. Polimorfii

Zdobywamy z wypraw


 


Używając kombinacji klawiszy CTRL+PPM na marmur otwiera nam się nowe okno,
dzięki któremu możemy wybrać potwora, w którego będziemy się zmieniać przy każdym użyciu Marmuru Polimorfii. Zmieniać preferowanego potwora możemy wielokrotnie.
Dostępne są 3 rodzaje marmuru, gdzie każdy wymaga odpowiedniego poziomu postaci.



Czas trwania umiejętności na P wynosi 35 minut
Marmur wyłączyć możemy w lewym górnym rogu.

 

 


Dowodzenie , czyli umiejętność pasywna została edytowana względem oryginału.

Poziom 1 20
Ilość: 20
 Sztuka Wojny Sun Zi 

Zdobywamy z potworów



Poziom M1  M10
Ilość: 10
 Sztuka Wojny Wu Zi

Zdobywamy z metinów




Poziom G1 G10
Ilość: 10
 WeiLiao Zi

Zdobywamy z wypraw



Czytać księgi możemy raz na 12 godziny. Redukujemy czas za pomocą Zwoju Egzorcyzmu .
Przy użyciu Rady Pustelnika  szansa na przeczytanie pomyślnie się zwiększa.



Nową opcją jestteleportowanie do członka grupy.
Z opcji teleportu może skorzystać każdy członek grupy. Wystarczy kliknąć na
osobę, do której chcemy się przenieść i użyć przycisku teleportacji.


 

 




Metinologia jest to nowa umiejętność pasywna, którą znajdziemy w standardowych umiejętnościach pod przyciskiem V. Poziomy zdobywamyza pomocą niszczenia Kamieni Metin.
Informacja o postępie szkolenia wyświetlana jest po nakierowaniu  na umiejętność.




 

 


Mapę teleportacji wszystkich lokacji znajdziecie w panelu bocznym oraz pod przyciskiem TAB.

 

 

Okno wypraw to system, dzięki któremu zdobędziesz informacje dotyczące danej wyprawy.
Znajdziemy tam informacje, takie jak:
Wymagany poziom postaci,
Wymagana ilość członków grupy,
Wymagana ilość Yang,
Ilość ukończonych wypraw,
Najlepszy czas ukończenia wyprawy,
Czas do kolejnego wejścia.




Dostępne mamy również dwie opcje:
Przenieś Teleportuje Twoją postać pod strażnika danej wyprawy.
Ranking Tygodniowy ranking danej wyprawy, za który osoba na pierwszym miejscu danej wyprawy otrzymuje nagrodę w postaci Smoczych Monet.


 

 



Udogodnienie rozgrywki jest naszym priorytetem. W panelu bocznym znajdziecie szybkie używanie wspomagaczy. Po wybraniu przez siebie dostępnych dopalaczy klikając przycisk F5, użyte zostaną wszystkie wcześniej wybrane wzmocnienia.


 

 



Na serwerze zostały usunięte dwa rodzaje soków oraz zmienione zastosowanie jednej z wód i ros.
Wszystkie dostępne rosy mają stałą maksymalną wartość.
Wody są dostępne od poziomu 20, rosy od poziomu 55.
Czas trwania jest równy 10 minut.

 Woda Sim8% przeszywające uderzenie
 Woda Dok8% krytyczne uderzenie
 Woda Zin50 wartości ataku
 Woda SamBo30 obrona
 Woda Mong3% odporność na potwory



 Czerwona Rosa 12% przeszywające uderzenie
 Pomarańczowa Rosa 12% krytyczne uderzenie
 Niebieska Rosa  120 wartości ataku
 Biała Rosa50 obrona
 Zielona Rosa  6% odporność na potwory

Wszystkie wzmocnienia postaci dezaktywują się po śmierci, nie wliczając w to
Ataku, Obrony oraz Życia Boga Smoków.

 

 


Na serwerze dostępne są 3 strony ekwipunku, 4 oraz 5 są zablokowane.
Dzięki Rozszerzeniu Ekwipunku  możemy odblokować dodatkowe miejsce.


 

 



Sklepy Offline to system, dzięki któremu handel pomiędzy graczami staje się prostszy.
Dostępne opcje dla graczy:
Otwórz sklep,
Edytuj sklep,
Wyszukiwarka,
Historia,
Wypłata,
Magazyn,
Zamknij Sklep.



Otwierając swój prywatny sklep, zostanie wyświetlony wybór czasu trwania sklepu.


Wyszukiwarka przedmiotów jest dostępna w panelu sklepu.
Dodatkową opcją jest wyszukiwanie przedmiotu z każdym+ ulepszenia.



Historia sprzedaży oraz kupna przedmiotów.
Znajdują się tam informacje takie jak:
Nazwa przedmiotu,
Yang,
Won,
Data transakcji.




 

 


Aby ułatwić handel między graczami dodaliśmy dodatkowe funkcje w oknie sklepu.

Ikona aktywności właściciela sklepu Online/Offline.
Ikona szeptu do właściciela sklepu.


Oprócz niebieskiego znacznika, który wyświetla się na sklepie, wyszukiwanie przedmiotów zostało ułatwione za pomocą podświetlania się miejsca, w którym wyszukiwany przedmiot się znajduje.
Przedmioty zostaną otoczone fioletową animacją.


 

 


Proces wytwarzania Punktów Gaya polega na szlifowaniu Kamyków.
Do wytwarzania 1 punktu wymagane są następujące materiały:
10 x Kamyk Gaya ,
Kamień Duszy (dowolny, poziomu +0, +1, +2, +3) ,
30.000 Yang.


Czas do rotacji co 1 godzinę przedmioty w sklepie się resetują.
Reset Sklepu Gaya   niweluje czas do rotacji, losując nową ofertę w sklepie.
Rozszerzenie Sklepu Gaya   pozwala nam na odblokowanie zamkniętych slotów.

Walutą w sklepie jest Gaya .

 

 



System Zwierzaków Domowych dostępny jest dla wszystkich graczy, bez względu na poziom.

Jajo Zwierzaka Domowego, możemy zdobyć po ukończeniu jednej z 8 wypraw.



Aby wykluć swojego zwierzaka, klikamy prawym przyciskiem myszy na jajko w naszym ekwipunku.
Po tej czynności otwiera nam się okienko z nazwą zwierzaka.
Koszt wyklucia jaja wynosi 100.000 Yang.


Nazwę Zwierzaka Domowego możemy zmienić za pomocą Pergaminu Nazwy Zwierzaka.

Po wykluciu zwierzaka dostajemy pieczęć, dzięki któremu przywołamy nowo wyklutego pupila.



Wylosowane zostaną % Punktów Życia, Obrony oraz Ataku. Dodatkowo otrzymujemy
czas żywotności zwierzaka oraz jego typ. Zostanie również wylosowana ilość umiejętności
od 1 do 3.



Dostępne opcje/informacje w panelu zwierzaka:

  Ikonę pieczęci,
  Umożliwia sprawdzenie typu zwierzaka,
Etap rozwoju zwierzaka: Młody, Dziki lub Dzielny,
Aktualny poziom,
Ilość Punktów Doświadczenia,
Wiek,
Czas trwania życia zwierzaka,
Nakarm, dzięki któremu przedłużymy życie zwierzaka innym zwierzakiem,
Rozwój, dzięki któremu można awansować zwierzaka do następnego etapu rozwoju,
Przedmiot EXP, dzięki któremu zwiększymy punkty doświadczenia,
Bonusy: PŻ, Obrona, Atak,
Umiejętność.

Dodatkowo w prawym górnym rogu znajdziecie ikonę zapytania, która przekieruje Was
do opisu systemu na wiki serwera.

W polu Zwierzak umieszczamy pieczęć zwierzaka, którego typ chcemy zmienić.
W polu Zaczaruj Zwierzaka należy umieścić Zaczaruj Zwierzaka.



W polu Zwierzak do wskrzeszenia należy umieścić pieczęć zwierzaka,
W polach Materiał należy umieścić Boską Odżywkę .

Boska Odżywka  Służy do wskrzeszenia zwierzaka domowego oraz przywraca 100% czasu trwania.
Odżywka  Służy do przywrócenia czasu trwania, za pomocą opcji nakarm w interfejsie zwierzaka domowego.

Zwierzak Domowy może osiągnąć maksymalnie 105 poziom.
Punkty Doświadczenia zdobywamy, tak jak w przypadku postaci zabijając potwory.

Napełnianie niebieskiej kulki doświadczenia wszystkie bronie, zbroje oraz biżuteria.
Wraz z poziomem zwierzaka domowego ilość potrzebnych przedmiotów wzrasta.

Dodatkową opcją na uzupełnienie całej niebieskiej kulki jest zdobycie Smakołyku .









Zwierzak po wykluciu otrzymuje losowy typ od 1 do 6.
Aby podnieść typ zwierzaka do 7 lub 8 należy użyć przedmiotu Zaczaruj Zwierzaka.



Dzięki Klatce Transportowej  możemy handlować naszym zwierzakiem domowym.


Wszystkie księgi umiejętności możemy zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Zwierza.
Łącznie ksiąg umiejętności zwierzaka jest 24.
Zwierzę możemy szkolić po osiągnięciu 81 poziomu i po rozwoju trzeciego etapu ewolucji.
Każdą umiejętność możemy rozwinąć do poziomu 20.
Szkolenie Umiejętności kosztuje 10.000.000 Yang.
Możesz cofnąć jedną umiejętność za pomocą Revertus Zwierza .


 Odporność (wojownik) Odporność na ataki Wojowników
 Odporność (sura) Odporność na ataki Sura
 Odporność (ninja) Odporność na ataki Ninja
 Odporność (szaman) Odporność na ataki Szamanów
 Odporność (likan) Odporność na ataki Likanów
 Siła (wojownik) Silny przeciwko Wojownikom
 Siła (sura) Silny przeciwko Sura
 Siła (ninja) Silny przeciwko Ninja
 Siła (szaman) Silny przeciwko Szamanom
 Siła (likan) Silny przeciwko Likanom
 Lód (odporność) Odporność na Lód
 Mrok (odporność) Odporność na Mrok

 Ogień (odporność) Odporność na Ogień
 Wiatr (odporność) Odporność na Wiatr
 Ziemia (odporność) Odporność na Ziemię
 Błyskawice (odporność) Odporność na Błyskawice
 Absorpcja Życia % obrażen jest dodawanych do PŻ
 Łowca Potworów Silny przeciwko potworom
 Zdobywanie Przedmiotów Szansa na podwójną ilość przedmiotów
 Żywotność Maks. PŻ
 Umiejętności (odporność) Odporność na obrażenia umiejętności
 Obrażenia (Odporność) Odporność na obrażenia
 Spostrzegawczość Ilość punktów doświadczenia
 Przyśpieszenie Szybkość zaklęcia


 

 

System ślubu został usunięty z serwera.
Teleportowanie zostało przeniesione do systemu Dowodzenie.

 

 

Są to smocze kamienie, które wzmacniają postać o przypisane do nich bonusy.
Alchemie dzielimy następująco: Rubin, Jadeit, Szafir, Granat, Onyks oraz Diament.
Każdy z nich daje różne bonusy, możemy podnosić ich poziom oraz ulepszać je.
Wytworzenie ich jest dostępne u Alchemika, który znajduje się w pierwszych miastach.

 


Od 30 poziomu postaci, otrzymujemy cykliczną misję Moc Smoczego Oka (czas resetu po zrobieniu wynosi 3 godziny). Polega ona na zdobywaniu Odłamków Smoczego Kamienia  . Limit dzienny wynosi 100 sztuk. Każde 10 sztuk  zamienia się na 1 Cor Draconis (surowy).


Po wytworzeniu alchemii uzyskujemy stopień matowy.

Aby wytworzyć kolejny stopień jakości potrzebujemy dwóch kamieni o tym samym stopniu jakości. Istnieje szansa, że przy tworzeniu kolejnego stopnia może nam się nie udać, w takim przypadku zostajemy z jednym smoczym kamieniem. Przy pomyślnym wytworzeniu, jak i nieudanej próbie kamienie zyskują nowe bonusy.

Stopnie jakości: Matowy, Przejrzysty, Bez skazy, Znakomity i Wyborny.


Czas smoczych kamieni alchemii możemy odnowić w oknie alchemii.
Koszt odnowy całego koła wynosi 5.000.000 yang.

 



Szarfami możemy zarządzać u Theowahdana, którego znajdziecie w pierwszych miastach.


Szarfa Władcy (prosta)  wytwarzamy z:

10 x Delikatne Sukno ,
100.000 yang.

Szansa na wytworzenie 100%


Szarfa Mistrza (prosta)  wytwarzamy z:

10 x Delikatne Sukno ,
100.000 yang.

Szansa na wytworzenie 100%


Kombinacja szarf działa na zasadzie łączenia dwóch szarf o tym samym poziomie absorpcji.
Przykład: Chcąc wytworzyć szarfę dostojną, potrzebujemy dwóchszarfprostych.
Dodatkowo ułatwiliśmy wam klikanie szarf za pomocą PPM + ENTER.


Szarfa jest przedmiotem, do którego możemy absorbować bonusy Waszej broni.
Im wyższy % absorpcji będzie posiadać dana szarfa, tym większe bonusy będziemy otrzymywać
z naszych bonusów broni.


 

 


Podstawowy system gildii został zmodernizowany.
Założenie gildii wymaga od Was:
40 poziomu postaci,
5.000.000 Yang.





Zysk, a dokładniej 10% z ulepszonych przedmiotów trafia do skarbca.
Wypłatą Yang operuje tylko lider gildii.


 



Bonusy zdobywamy poprzez zdobywanie poziomu gildii.
Wymagany poziom oraz wartość bonusu przedstawia się następująco:

 

 



Na terenie Ziem Gildii dostępne mamy 8 wolnych ziem dla gildii.
Cena wykupu to koszt 65.000.000 Yang.
Dodatkowo gildia musi mieć 10 poziom.

Na Ziemiach Gildii możecie umieścić dowolnego kowala lub alchemika.
NPC daje 15% więcej szansy na pomyślne ulepszenie.
Koszt ulepszenia natomiast jest droższy.
Przedmiot może zostać zniszczony!


 

 



Wikipedia dropu służy do sprawdzania dropu z każdego potwora, metina itp.

 

 


Pod panelem bocznym znajdziecie specjalne okno,które służy do oddawania przedmiotów bez potrzeby chodzenia do biologa.




 

 


Jednym z udogodnień, które wprowadziliśmy jest buff dla wszystkich osób w grupie.
Szaman nie musi być założycielem grupy.


 

 


Na serwerze zostały usunięte standardowe misje, wszystkie zostały napisane od nowa.

Misje podzielone zostały na kategorie: Fabularne, Poboczne, Polowanie, Analiza Biologa, Inne.
Jest to wygodne dla graczy w odnalezieniu konkretnej misji.


Misje fabularne łączy jedna kwestia historia. Od początku rozgrywki
będziemy wtajemniczeni w zadania, które pomogą odkrywać świat Erathii.
Wszystkie zadania są przemyślane, odpowiednio dostosowane do rozgrywki,
aby gra była jeszcze przyjemniejsza.


Jak sama nazwa wskazuje, są to misje poboczne, które możemy anulować.
Jeżeli jednak zdecydujecie się na wykonanie ich, zostaniecie sowicie wynagrodzeni.


Księgi Misji dzielimy na cztery kategorie: Łatwe, Średnie, Trudna oraz Ekspert.
Jest to lista prostych i szybkich misji do wykonania z poziomem trudności,
za która otrzymujecie dodatkową nagrodę.


Szereg misji opierających się na wyprawach. Każde zadanie jest przypisane po kolei do każdej z wypraw, gdzie będziecie musieli wykonywać różnezadania. Z naszej strony jest to pomoc
dla graczy
, aby umilić Wam pobyt na wyprawach oraz otrzymaniu dodatkowych i przydatnych nagród. Po przekroczeniu poziomu wyprawy, misja zostaje bezpowrotnie anulowana.

Ciąg misji związanych z polowaniem na potwory na każdym poziomie. Atutem tych misji
jest dodatkowa ilość punktów doświadczenia.

 

 


Urozmaicenie gry na każdym etapie rozgrywki jest dla nas ważne, więc dodaliśmy
bonusy takie jak średnie obrażenia, obrażenia umiejętności do broni na poziom 55
oraz silny przeciwko potworom do zbroi na poziom 48, 54, 61.


Bronie na poziom 55 możemy zdobyć z Szkatułek z Bossów  na mapach.

Zbroje na poziom 485461 możemy zdobyć bezpośrednio z Kamieni Metin.


Ekwipunek do PvM, jaki zdobędziecie ze Szkatułki Piekielnych Katakumb :
Wężowy Hełm 
Wężowa Tarcza 
Wężowe Buty 

 



BiżuterięPvM zdobędziecie z wyprawy Komnata Smoka.

Szkat. Komnaty Smoka


Wężowa Bransoleta 
Wężowy Naszyjnik
Wężowe Kolczyki

 

 


Ekwipunek PVP jest dostępny od poziomu 95.

  

  

  

 

 


Szafirowabiżuteria jest dostępna od poziomu 95.

  

  

  

 

 


U NPC w miastach jest możliwe wytwarzanie wszelakich przedmiotów.

Zwój Wojny  wytwarzamy z:
1 x Magiczna Ruda Miedzi ,
1 x Zwój Błogosławieństwa .

Szansa na wytworzenie 100%



Zwój Boga Smoków  wytwarzamy z:
1 x Magiczna Ruda Miedzi ,
1 x Kamień Kowala ,
2 x Zwój Błogosławieństwa .

Szansa na wytworzenie 100%



Podręcznik Kowala  wytwarzamy z:
 2 x Magiczna Ruda Miedzi ,
 2 x Kamień Kowala ,
 3 x Zwój Błogosławieństwa .

Szansa na wytworzenie 100%




Wężowa Zbroja +0  wytwarzamy z:

 Zbroja Płytowa Z Łusek +6 ,
 Złota Zbroja Płytowa +6 ,
 Zbroja Boga Smoków +6 ,
 5.000.000 Yang.

Szansa na wytworzenie 15%



Wężowe Ubranie +0  wytwarzamy z:

 Ubranie Młodego Smoka +6 ,
 Ubranie Zabój. Wiatru +6 ,
 Ubranie Fuksyjne +6 ,
 5.000.000 Yang.

Szansa na wytworzenie 15%



Wężowy Pancerz +0  wytwarzamy z:

 Mglista Zbroja Płyt. +6 ,
 Zbroja Twarzy Ducha +6 ,
 Duchowa Zbroja Płyt. +6 ,
 5.000.000 Yang.

Szansa na wytworzenie 15%



Wężowa Szata +0  wytwarzamy z:

 Szata Moralności +6 ,
 Szata Pomarań. Kota +6 ,
Szata Baronów +6 ,
 5.000.000 Yang.

Szansa na wytworzenie 15%



Płaszcz Wężowy +0  wytwarzamy z:

 Zbroja Płytowa z Brązu +6 ,
 Zbroja Płytowa Kobolda +6 ,
Zbroja Płytowa Firello +6 ,
 5.000.000 Yang.

Szansa na wytworzenie 15%



Pas Wężowy +0  wytwarzamy z:
 1 x Niebieski Rzemyk ,
 4 x Biała Perła,
 4 x Niebieska Perła,
 4 x Krwawa Perła,
- 10.000.000 Yang.



Pas Turmalinowy +0  wytwarzamy z:
 1 x Niebieski Rzemyk ,
 4 x Biała Perła,
4 x Niebieska Perła,
4 x Krwawa Perła,
 10.000.000 Yang.

 

 



Sirrush pojawia się na Morskiej Zatoce oraz Mrocznym Lesie.
Pojawia się na jednej z wyżej wymienionych map o godzinie 7:00, 15:00 oraz 23:00.

 

 



Handel dokonujemy za pomocą umieszczenia postaci w Skrzynia Postaci.
Po jej wybraniu zostajemy wylogowani, a skrzynia z postacią pojawi nam się
 oknie podarunków. Postać nie może być w żadnej gildii. Dodatkowo
naszej postaci zostanie nadane ID, dzięki któremu możemy sprawdzić ją
u Strażnika Ziem Gildii.



Wiemy jak bardzo nudne po czasie staje się wykonywanie wypraw, dlatego wyprawy na Erathii
są jedynie dodatkiem, który nie jest wymagany do wbicia maksymalnego poziomu. Dodatkowo,
nie wymuszają na graczach zakładania kilku postaci, ponieważ wszystkie wyprawy możemy ukończyć w pojedynkę.
Jest to jedynie świetne miejsce zarobku i odskoczni od innych atrakcji.


Wymagany poziom: 25 - 40
Przepustka:
Bonus na wyprawę: Zwierzęta
Żywioł: Wiatr


Wymagany poziom: 40 - 65
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Brak
Żywioł: Ogień


Wymagany poziom: 55-70
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Diabły
Żywioł: Lód



Wymagany poziom: 75-105
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Nieumarli
Żywioł: Mrok

Po ukończeniu wyprawy, jest dostępna opcja wybrania kowala.




Wymagany poziom: 75-95
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Diabły
Żywioł: Błyskawice


Wymagany poziom: 75-95
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Nieumarłe
Żywioł: Mrok



Wymagany poziom: 95-105
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Mistyki
Żywioł: Ziemia


Wymagany poziom: 95-105
Przepustka: 
Bonus na wyprawę: Mistyki
Żywioł: Mrok

 

 


W panelu bocznym znajdziemy Zapis Lokacji, funkcja jest dostępna również pod klawiszem F6.
Pozwala na zapisanie nazwy kategorii oraz nazwy danej lokacji.
Maksymalna ilość kategorii to 10, natomiast każdej z niej przypada 5 zapisów.
Łącznie możemy zapisać do 50 lokacji.

Używać go możemy przy użyciu  Zwoju powrotu.
Zdobędziemy go m.in. z Metinów oraz Wypraw.


 

 





Metiny (ilość i czas respu): 6x Metin Duszy (15 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Wódz Orków (1 godzina)
Żywioł: Wiatr



Metiny (ilość i czas respu): 11x Metin Cienia (15 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Olbrzymi Żółw (1 godzina)
Żywioł: Ogień




Metiny (ilość i czas respu): 3x Metin Diabła (15 minut), 5x Metin Upadku (15 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Ezot. Przyw. (1 godzina), 1x Zjawa Żółt. Tygrysa (1 godzina)
Żywioł: Wiatr


Metiny (ilość i czas respu): 5x Metin Twardości (15 minut), 6x Metin Śmierci (20 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Dziewięć Ogonów (1 godzina)
Żywioł: Lód


Metiny (ilość i czas respu): 11x Metin Morderstwa (20 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Ognisty Król (1 godzina)
Żywioł: Ogień


Bossy (ilość i czas respu): 1x Królowa Pająków (1 godzina)
Żywioł: Ogień


Bossy (ilość i czas respu): 1x Królowa Pająków (1 godzina)
Żywioł: Ogień
Przepustka:



Metiny (ilość i czas respu): 2x Metin Pung-Ma (20 minut), 2x Metin Ma-An (20 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Olbrzymi Duch Drzewa (2 godziny)
Żywioł: Wiatr


Metiny (ilość i czas respu): 5x Metin Tu-Young (30 minut), 5x Metin Jeon-Un (30 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Władca Duchów Drzew (2 godziny)
Żywioł: Wiatr


Metiny (ilość i czas respu): 4x Metin Wygnańców (30 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 1x Generał Yonghan (3 godziny)
Żywioł: Lód/Błyskawice

Wymagany poziom: 75
Przepustka: 



Metiny (ilość i czas respu): 6x Metin Wygnańców (30 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 2x Generał Yonghan (3 godziny)
Żywioł: Błyskawice

Wymagany poziom: 75
Przepustka: 


Metiny (ilość i czas respu): 6x Metin Lasu (45 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 2x Mroczny Władca (4 godziny)
Żywioł: Ziemia

Wymagany poziom: 90


Metiny (ilość i czas respu): 6x Metin Wody (45 minut)
Bossy (ilość i czas respu): 2x Generał Kappa (4 godziny)
Żywioł: Mrok

Wymagany poziom: 90


 



 

 

 



 

 





W panelu bocznym znajdziecie kosz na przedmioty, który ułatwi pozbywanie się
niechcianych przedmiotów. Dodatkowo dodaliśmy szybkie dodawanie przedmiotów do kosza
za pomocą PPM.



Pod przyciskiem  w ekwipunku znajdziemy zmianę wyglądu.
Dodaliśmy możliwość ukrywania kostiumu, nakładki, fryzury oraz szarfy.


Wszystkie bossy na mapach są wyróżnione złotym kolorem.


W opcjach gry możemy ustawić filtracje dropu, która zablokuje podnoszenie
wybranych typów przedmiotów.


W opcjach gry możemy zmienić wygląd potworów na psy bez resetowania klienta.




Szybka sprzedaż przedmiotów u handlarzy za pomocą LPM

Wymiana wzmocnień na zaczarowania u Uriela.

 

Aktualne zadanie na wyprawie

Powrót na wyprawę dostępny jest w zakładce Inne.

 

Ukrywanie efektów, sklepów oraz zwierzaków.

 

Postęp w szkoleniu umiejętności.

 

Widoczność członków grupy na minimapie.

 

Szybka zmiana kanałów na minimapie.

 

 




Jakie są maksymalne średnie obrażenia?
Maksymalne średnie obrażenia wynoszą 60%.



Gdzie zdobędę bronie na 30 poziom?
Bronie na 30 poziom zdobędziemy z Best. Kapitana, Hae-Tae oraz z tzw.
"Bestów", które znajdziecie w drugich miastach oraz Dolinie Seungryong.



Gdzie zdobędę bronie na 75 poziom?
Bronie na 75 poziom można zdobyć z wyprawy Wieża Demonów, a dokładniej
ze Szkat. Wieży Demonów .



Gdzie znajdę Kamień Duszy Magii?
Kamień Duszy Magii został zamieniony na Kamień Duszy Bestii, dający
odporność na potwory.



Czy można ulepszać Kamienie Dusz?
Nie, Kamienie Duszy zyskujemy od +0 do +4 tylko i wyłącznie z Skrzyni z Kamieniami.



Czy można sprzedawać Yangi za PLN?
Tak, handel Yang jest dozwolony tylko i wyłącznie na facebookowej grupie.
Zabronione jest sprzedawanie Yang na forum, grze oraz Discordzie.



Czy można sprzedawać SM za PLN?
Nie, handel SM za PLN jest definitywnie zabroniony.



Czy będą jakieś stałe eventy?
Tak, mamy już zaplanowane cykliczne oraz specjalne eventy.



Skąd zdobędę medal konny?
Medale konne można zdobyć z metinów z miast drugich oraz
z pierwszej wyprawy Twierdza Lord Małp.