DivineWorld - prywatny serwer Metin2
DivineWorld
#130
Sprawdź bezposrednio na stronie serwera
Klasyczny DivineWorld to serwer którego nie trzeba przedstawiać nikomu.
Naszym głównym celem jest odświeżenie, udoskonalenie i napisanie jego historii na nowo, aby zbugowane systemy czy monotonność płynąca z ograniczonej ilości innowacji pozostały wspomnieniem skąpanym w dozie nostalgii i wspaniałych przeżyć, abyście Wy mogli cieszyć się płynną, zróżnicowaną rozgrywką przystosowaną pod dzisiejszy rynek serwerów.
Przeżyliśmy wiele trudnych oraz wspaniałych chwil związanych z tym projektem… Stawialiśmy czoła wielu problemom i dylematom, teraz czas odświeżyć projekt cieszący się wciąż ogromnym zainteresowaniem! Zapraszamy do prezentacji.
28.05.2022 18:00
17.06.2022 18:00
Typ serwera: EASY
Maks. poziom: 250
Maks. statystyki: 150
Na serwerze przeanalizowaliśmy i usprawniliśmy wiele problematycznych rzeczy odbierających przyjemność z gry.
Zmiany te sprawią, że rozgrywka będzie dużo płynniejsza i przyjemniejsza dla wszystkich graczy.
Przyspieszono ładowanie klienta gry
Przyspieszono teleportację w grze
Naprawiono większość wycieków pamięci pojawiających się przy teleportacji
Poprawiono renderowanie tekstu gdy na ekranie jest wiele nazw (np. potwory, gracze)
Zoptymalizowano wiele pakietów przesyłanych pomiędzy serwerem a klientem i odwrotnie
Poprawiono synchronizację ruchu potworów podczas używania peleryny męstwa
Poprawiono denerwującego laga w niektórych przypadkach, głównie podczas rozproszenia i leczenia
Zdecydowaliśmy się na usunięcie jednego z królestw w celu zwiększenia rywalizacji pomiędzy nimi.
Królestwo Shinsoo
Królestwo Jinno
Doświadczenie na serwerze zostało przystosowane, aby zdobywanie go było przyjemne.
Względem poprzednich edycji przeszło jednak znaczącą redukcję, aby osiągnięcie maksymalnego poziomu nie trwało tak krótko.
Otrzymywane doświadczenie zwiększą Wam pierścienie doświadczenia, które zdobędziecie podczas gry.
Pierścień Doświadczenia (30%)
Zwiększa doświadczenie o 30% na 1 godzinę.
Pierścień Doświadczenia (50%)
Zwiększa doświadczenie o 50% na 1 godzinę.
Pierścień Doświadczenia+
Zwiększa doświadczenie o 30% na 1 godzinę. Łączy się z pozostałymi pierścieniami.
Zdobywanie przedmiotów na serwerze nie będzie mega trudne. Idąc tokiem rozwoju postaci na poszczególnych mapach zdobędziemy przeróżne rzeczy począwszy od zestawów ekwipunku kończąc po drobiazgi wymagane do wykonania misji.
Szansę na zdobycie przedmiotu zwiększą Wam Rękawice Złodzieja, które zdobędziecie podczas gry.
Rękawica Złodzieja (30%)
Zwiększa szansę na zdobycie przedmiotu o 30% na 1 godzinę.
Rękawica Złodzieja (50%)
Zwiększa szansę na zdobycie przedmiotu o 50% na 1 godzinę.
Na serwerze występują dwie główne waluty, którymi możemy posługiwać się podczas handlu.
Podstawową walutą są Yang pozyskiwane głównie z potworów i bossów na expowiskach oraz kufrów serwerowych.
Zdobywanie Yang ułatwią nam szczęśliwe monety dostępne do zdobycia w grze.
Szczęśliwa Moneta (30%)
Zwiększa szansę na drop Yang o 30% na 1 godzinę.
Szczęśliwa Moneta (50%)
Zwiększa szansę na drop Yang o 50% na 1 godzinę.
Drugą walutą jest Won, który otrzymacie wymieniając 1.000.000.000 Yang.
Won może zostać ponownie wymieniony na Yang. Podczas wymiany walut nie ponosicie żadnych dodatkowych kosztów.
W panelu bocznym ekwipunku dostępna jest szybka wymiana waluty pozwalająca błyskawicznie wymienić większe ilości Yang lub Won.
Na start otrzymacie wszystkie niezbędne przedmioty pozwalające szybko rozpocząć grę bez cofania się do miasta.
W skład zestawu startowego wchodzi podstawowy ekwipunek, wzmocnienia i specjalny set kostiumu przypisany do królestwa na 3 dni.
Każdy gracz który osiągnie 5 poziom otrzyma możliwość wyboru profesji dla swojej postaci.
Umiejętność zostanie rozwinięta na poziom P po dodaniu 17 punktów.
Większość umiejętności przeszła metamorfozę od zmiany czasu regeneracji po edycje wartości obrażeń i atrybutów.
Poniżej prezentujemy listę ważniejszych zmian.
Silne Ciało
Zwiększa dodatkowo Punkty Życia.
Bezszelestny Chód
Pozwala poruszać się szybciej od innych klas postaci.
Mroczna Ochrona
Zmiana wartości redukcji obrażeń.
Odbicie
Zwiększa dodatkowo Odporność na Przeszywający Cios.
Zwiększenie Ataku
Zwiększa dodatkowo Wartość Magicznego Ataku.
Górnictwo
Zwiększa szansę na wydobycie rudy.
Hart Ducha
Umiejętność zwiększa Maks. PŻ oraz Siłę w walce z Ludźmi.
Instynkt Łowcy
Umiejętność zwiększa Maks. PŻ oraz Siłę w walce z Potworami.
Smocze Błogosławieństwo
Umiejętność zwiększa Siłę w walce z Metinami i Bossami.
Zaczarowanie i Wzmocnienie Przedmiotu na serwerze są teraz nieskończone.
Dodatkowo wzmocnienie jednorazowo uzupełnia przedmiot brakującą ilością bonusów (maks. 5).
Błogosławieństwo Przedmiotu i Magiczny przedmiot służą do wzmocnienia naszego ekwipunku 6/7 bonusem.
Błogosławieństwo Przedmiotu+ zwiększa szansę na trafienie bonusów 6/7 o wyższej wartości.
Do gry został dodany nowy bardzo szybki i sprawny zmieniacz bonusów.
Pozwala on na zmianę bonusów w przedmiocie 10 razy na sekundę.
Dzięki implementacji switchera po stronie serwera nie ma mowy o możliwym pominięciu ustawionego bonusu przez słabe połączenie sieciowe.
Maks. PŻ: 4.000 / 5.000
Maks. PE: 200 / 300
Witalność: 12 / 15
Inteligencja: 12 / 15
Siła: 12 / 15
Zręczność: 12 / 15
Szybkość Ataku: 8% / 10%
Szybkość Ruchu: 15% / 20%
Szybkość Zaklęcia: 15% / 20%
Regeneracja PŻ: 20% / 30%
Regeneracja PE: 20% / 30%
Szansa na Otrucie: 8% / 10%
Szansa na Omdlenie: 8% / 10%
Szansa na Spowolnienie: 8% / 10%
Szansa na Cios Krytyczny: 12% / 15%
Szansa na Przeszywające Uderzenie: 12% / 15%
Silny przeciwko Ludziom: 15% / 20%
Silny przeciwko Zwierzętom: 15% / 20%
Silny przeciwko Orkom: 15% / 20%
Silny przeciwko Mistykom: 15% / 20%
Silny przeciwko Nieumarłym: 15% / 20%
Silny przeciwko Diabłom: 15% / 20%
Obrażenia będą dodane do PŻ: 8% / 10%
Obrażenia będą dodane do PE: 8% / 10%
Szansa na Blok Ciosu: 12% / 15%
Szansa na Odbicie Ciosu: 12% / 15%
Szansa na Unik Strzały: 12% / 15%
Odporność na Miecze: 15% / 20%
Odporność na Broń Dwuręczną: 15% / 20%
Odporność na Sztylety: 15% / 20%
Odporność na Dzwony: 15% / 20%
Odporność na Wachlarze: 15% / 20%
Odporność na Strzały: 15% / 20%
Odporność na Magię: 15% / 20%
Redukcja obrażeń Otrucia: 3% / 5%
Wartość Ataku: 70 / 100
Wszystkie Przedmioty
Maks. PŻ: 500 / 1.000 / 1.500
Maks. PE: 50 / 100 / 150
Witalność: 5 / 7 / 10
Inteligencja: 5 / 7 / 10
Siła: 5 / 7 / 10
Zręczność: 5 / 7 / 10
Silny przeciwko Ludziom: 1% / 3% / 5%
Silny przeciwko Potworom: 1% / 3% / 5%
Zbroja Hełm Tarcza Buty
Odporność na Cios Krytyczny: 1% / 2% / 3%
Odporność na Przeszywające Uderzenie: 1% / 2% / 3%
Broń Bransoleta Naszyjnik Kolczyki
Szansa na Umiejętność Krytyczną: 1% / 3% / 5%
Szansa na Umiejętność Przeszywającą: 1% / 3% / 5%
Broń
Atak: 1% / 3% / 5%
Pod przyciskiem oraz w panelu bocznym ekwipunku dostępne jest specjalnie przygotowane okno teleportacji ze wszystkimi dostępnymi mapami na serwerze.
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: 75
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 100
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 125
Aktywny bonus: Silny przeciwko Orkom
Wymagany poziom: 150
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 175
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 200
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 225
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 50
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 65
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: 75
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Pod lupę wzięliśmy większość standardowych systemów i dodatków usprawniając ich działanie, aby było jak najbardziej optymalne i intuicyjne.
Marmury Polimorfii wytworzymy teraz w specjalnie przygotowanym oknie dostępnym w panelu bocznym ekwipunku.
Koszt wytworzenia marmuru to 50.000.000 Yang za sztukę.
Przemianę możemy wyłączyć w oknie oraz za pomocą kombinacji klawiszy + .
Pamiętamy o jednym ważnym braku funkcji z poprzedniej odsłony poprawiającym komfort rozgrywki w postaci zapisu lokalizacji. Tym razem wychodzimy na plus dodając wam takową możliwość wraz z podglądem zapisanego dokładnego miejsca na mapie wyświetlanym po najechaniu przycisku teleportacji.
Na serwerze zostały wprowadzone pasy jako uzupełnienie standardowego ekwipunku PvP oraz PvE.
Zdobycie ich następuje w takiej samej formie jak pozostałych części wyposażenia.
Pas w przeciwieństwie do reszty ekwipunku możemy wzmocnić tylko 3 specjalnymi bonusami za pomocą Wzmocnienia Pasa, a zmienić Zaczarowaniem Pasa.
Przestarzały system rangi opierający się na otrzymywaniu jej przez stanie w mieście lub bicie potworów bez wymiernych korzyści to już przeszłość.
System został zaprojektowany tak, aby osiąganie kolejnych poziomów rangi wzmacniało atrybuty postaci, a utrata jej punktów była bardzo kosztowna.
Nie musisz się już martwić o swój ekwipunek! W nowym systemie rangi jej minimalna wartość nie spada poniżej 0, co za tym idzie utrata ciężko wypracowanego wyposażenia to już przeszłość.
Punkty rangi zwiększamy za pomocą owoców.
Heroiczny Symbol
Zapobiega utracie punktów rangi.
Początkujący
1.000 ~ 2.499
Maks. PŻ +500
Odporność na Ludzi +1%
Odporność na Potwory +1%
Waleczny
2.500 ~ 4.999
Maks. PŻ +1.000
Odporność na Ludzi +2%
Odporność na Potwory +2%
Szlachetny
5.000 ~ 9.999
Maks. PŻ +2.500
Odporność na Ludzi +3%
Odporność na Potwory +3%
Rycerski
10.000 ~ 24.999
Maks. PŻ +5.000
Odporność na Ludzi +5%
Odporność na Potwory +5%
Mistrzowski
25.000 ~ 49.999
Maks. PŻ +7.500
Odporność na Ludzi +7%
Odporność na Potwory +7%
Królewski
50.000 ~ 99.999
Maks. PŻ +10.000
Odporność na Ludzi +9%
Odporność na Potwory +9%
Wybitny
100.000 ~ 249.999
Maks. PŻ +12.500
Odporność na Ludzi +11%
Odporność na Potwory +11%
Obrażenia Umiejętności +1%
Heroiczny
250.000 ~ 499.999
Maks. PŻ +15.000
Odporność na Ludzi +13%
Odporność na Potwory +13%
Obrażenia Umiejętności +3%
Arcymistrz
500.000+
Maks. PŻ +20.000
Odporność na Ludzi +15%
Odporność na Potwory +15%
Obrażenia Umiejętności +5%
Standardowy system konny służący tylko do przemieszczania się z punktu A do B to już przeszłość.
Poziom konia wpływa już nie tylko na podstawowe statystyki, ale również wraz z jego wzrostem otrzymamy specjalne bonusy oraz odblokujemy miejsca na przedmioty specjalne zwiększające naszą siłę i wytrzymałość.
Problematyczny system wierzchowców również został zmieniony, od teraz wykorzystywane są one jako nakładka zmieniająca wizerunek konia i dodająca dodatkowe bonusy.
Na serwerze dostępne są trzy podstawowe oraz jeden specjalny Medal Konny.
Medal Konny (1)
Możliwy do zdobycia z władcy Małpiego Gaju.
Pozwala na szkolenie konia do 10 poziomu.
Medal Konny (2)
Możliwy do wytworzenia z 3x Medal Konny (1) u Stajennego.
Pozwala na szkolenie konia od 10 do 20 poziomu.
Medal Konny (3)
Możliwy do wytworzenia z 3x Medal Konny (2) u Stajennego.
Pozwala na szkolenie konia od 20 do 30 poziomu.
Medal Konny (Premium)
Możliwy do zakupu w Item Shop oraz zdobycia podczas wydarzeń serwerowych.
Pozwala na szkolenie konia do 30 poziomu.
Poziom 10
Maks. PŻ +5.000
Poziom 20
Silny przeciwko Metinom +10%
Odblokowanie slotu na siodło.
Poziom 30
Odporność na Obrażenia +10%
Odblokowanie slotu na podkowę.
Siodło Pokazowe
Siodło Bojowe
Siodło Turniejowe
Stalowa Podkowa
Szczęśliwa Podkowa
Zdobiona Podkowa
Nie mogło u nas zabraknąć dodatku w postaci uroczych małych towarzyszy, system nie różni się niczym od standardowego.
Szarfy naramienne to system który będzie mieć ogromny wpływ na siłę naszej postaci.
Głównymi zmianami jest możliwość absorbcji tylko bonusów z broni oraz podniesienie jej maksymalnego stopnia do 30%.
Badania Biologa dostępne są przy panelu bocznym ekwipunku.
Zadania zostały pozbawione limitu czasowego, a główną trudność sprawia niska szansa na pomyślne przebadanie przedmiotu oraz konieczność zdobycia go z potworów na wskazanej mapie.
Efektywniejsze badania zapewni nam specjalny eliksir:
Eliksir Badacza - Zwiększa szansę na pomyśle badanie o 20%.
Przedmiot: Nogi Pająka
Ilość: 10x
Mapa: Pajęcze Jaskinie
Przedmiot: Pradawny Zwój
Ilość: 15x
Mapa: Krypta Akzadur
Przedmiot: Trytoński Pancerz
Ilość: 20x
Mapa: Nefrytowa Zatoka
Przedmiot: Kość Palca
Ilość: 25x
Mapa: Zatoka Dongan
Przedmiot: Przeklęta Maska
Ilość: 30x
Mapa: Mroczne Cmentarzysko
Przedmiot: Lodowe Serce
Ilość: 40x
Mapa: Lodowa Przełęcz
Przedmiot: Tajemnicza Substancja
Ilość: 50x
Mapa: Schronienie Namgan
Przedmiot: Kość Przeznaczenia
Ilość: 50x
Mapa:Wąwóz Faraonów
Zadania Kolekcjonera dostępne są również przy panelu bocznym ekwipunku.
Misje zostały pozbawione limitu czasowego, a główną trudność sprawia niska szansa na pomyślne przebadanie przedmiotu, tak samo jak w przypadku Badań Biologa.
Efektywniejsze badania zapewni nam specjalny eliksir:
Eliksir Kolekcjonera - Zwiększa szansę na pomyśle badanie o 20%.
Władcy: Król Kao i Król Bao
Mapa: Krypta Akzadur
Ilość: 20
Władcy: Generał Kappa i Tryton
Mapa: Nefrytowa Zatoka
Ilość: 40
Władcy: Kapitan Shrack i Ogr Maximus
Mapa: Zatoka Dongan
Ilość: 60
Władca: Lord Quexav
Mapa: Mroczne Cmentarzysko
Ilość: 80
Władca: Wódz Pół. Minotaur
Mapa: Lodowa Przełęcz
Ilość: 100
Władca: Przywódca Namgan
Mapa: Schronienie Namgan
Ilość: 120
Władcy: Przewodnik Amon-Ra
Mapa: Wąwóz Faraonów
Ilość: 150
Nazwa: Metin Zemsty
Mapa: Krypta Akzadur
Ilość: 25
Nazwa: Metin Próżności
Mapa: Nefrytowa Zatoka
Ilość: 50
Nazwa: Metin Świadomości
Mapa: Zatoka Dongan
Ilość: 75
Nazwa: Metin Zgnilizny
Mapa: Mroczne Cmentarzysko
Ilość: 100
Nazwa: Metin Pół. Mrozu
Mapa: Lodowa Przełęcz
Ilość: 125
Nazwa: Metin Namgan
Mapa: Schronienie Namgan
Ilość: 150
Nazwa: Metin Amon-Ra
Mapa: Wąwóz Faraonów
Ilość: 200
Zestaw przeznaczony jest od 120 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 180 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 230 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 100 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 200 poziomu.
Szybkie otwieranie szkatułek kombinacją: +
Szybki podgląd dropu ze szkatułki kombinacją: +
Usunięcie kolizji zwierzątek, sklepów i potworów
Ukrywanie efektów, przedmiotów oraz widoczności sklepów w opcjach gry
Zmiana środowiska gry (noc, śnieg, opady śniegu) w opcjach systemowych
Ukrywanie kostiumów, fryzur, nakładek, szarf i skrzydeł
Prywatne wiadomości offline
Zapis wiadomości chatu po teleportacji
Szybkie rozdzielanie przedmiotów w ekwipunku
Pojedyncze rozdzielanie przedmiotów trzymając przycisk:
Szybkie przenoszenie przedmiotów do innych okien przyciskiem:
Opcja zniszczenia przedmiotu po upuszczeniu
Kosz pozwalający na szybkie usunięcie przedmiotów
Dodano zapis kont w oknie logowania
Naprawiono bonus odbicie
Usprawniono przelicznik obrażeń w grze
Gdzie zdobędę broń na 75 poziom?
Broń na 75 poziom możliwa jest do zdobycia ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza.
Istnieje możliwość wymiany 10 szkatułek na wybraną broń, na 75 poziom.
Czy na serwerze występuje 6/7 bonus?
Tak, dodania i zmianki zdobędziemy z bossów, metinów oraz szkatułek.
Dostępne są również do zakupu w Item Shop.
Jakie są maksymalne Średnie Obrażenia i Umiejętności?
Maksymalne Średnie Obrażenia to 60%, a Umiejętności 30%.
Czy kolczyki na poziom 180 mają wbudowane średnie i umiejętności?
Tak, wszystkie kolczyki powyżej 175 poziomu mają wbudowane średnie i umiejętności.
Dodatkowo dla graczy którzy nie znają starych odsłon serwera zostały dodane opisy wskazujące na ich obecność.
Źle wybrałem profesję, czy mogę ją zmienić?
Tak, profesję zmieniamy przy pomocy Zwoju Zmiany Profesji dostępnego w Item Shop.
Wymagane jest żeby postać na której dokonujemy zmiany posiadała minimum 75 poziom.